lördag 5 januari 2008

Kärleken till skåp - del 3

Jag fortsätter visa mina älskade gamla skåp. Det här är ett gammalt medicinskåp som stått på ett sjukhem. Sedan har det fått stå värd för en massa målarburkar innan det flyttade hem till oss. Då var det gult och en massa andra färger (dropp från målarburkarna). Men hos oss fick det bli vitt samt att det fick ett nytt handtag.

Nu bor det i hallen och den vackra skylten som jag vann i Jeanettes blogg står på den och hälsar välkommen (made by Ylva Skarp). Tyvärr är det svårt att få till bra bilder i hallen, då det inte finns mer än ett fönster (som dessutom har råglas). Men jag hoppas att ni kan bilda er en uppfattning om det ändå.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Skåpskvinnan igång igen!:-)
Det är så fint! Och skylten och ljusslingan gör sig suveränt ovanpå!
Kram!

Flickan på landet sa...

Vilket underbart skåp!Passar jättefint in där :-)

-- sa...

Superfint skåp och superfin skylt! Och ljusslingan är pricken över i:et. Ha en trevlig lördagkväll! Kram Maria

Det Ljuva i livet sa...

Får gåshud i hela kroppen när jag ser dina fina skåp!
Vad har du i dem? Mina är faktiskt rätt tomma, men så har vi ju 5 klädkammare i vårt hus;-).

Anonym sa...

Du är utmanad i min blogg! :-)

Nilla sa...

Underbart skåp! Vill bygga ut vinden nu så jag också får plats för nåt vackert skåp =)

Ha en riktigt skön söndag!

Kram Nilla

Smått och gott hos Lina sa...

Ja det är verkligen ett fint skåp, så jag förstår att du är kär i det! Och skylten är ju pricken över i.

Ha det bra!
Kram

Anonym sa...

Åh ett underbart skåp. Ljusslingan var väldigt speciell, var kommer den ifrån?

Himmelbit/Njut en smula sa...

Tack snälla ni! Jag blir så otroligt glad för alla goa kommentarer!! De värmer!

Ljusslingan har jag köpt från www.bluebox.se - jag har köpt två stycken för att jag tyckte så mycket om dem! :-D