torsdag 15 maj 2008

Köpenhamn

Min absoluta favoritaffär i Köpenhamn var Notre Dame. Där fanns "allt mellan himmel och jord" och det var där jag gjorde min bästa inköp, tycker jag.


Det var bara ett enda ytterligare inköp som gjordes i Danmark - dessa knoppar. En av knopparna sitter redan på plats, på ett skåp som är platsbyggt i badrummet på övervåningen. Mer om badrummet och övervåningen i ett annat inlägg.


Sammanfattningsvis så tycker jag att utbudet i Danmark finns lättillgängligt här i Sverige, genom suveräna webb-shoppar och mysiga inredningsbutiker. Det kanske låter tråkigt, men det är min reflektion efter turen till Köpenhamn.
m
Ha en riktigt mysig dag!!

8 kommentarer:

Vårt lilla hem sa...

Ooh så fina saker du köpt!! Visst är Köpenhamn underbart! Och även om många saker går att hitta här hemma eller över nätet så är det ändå lite extra kul att köpa dem där :)
Gillar också Notre Dame! Favvoaffär och ett måste varje gång jag är där!

Ha en fin dag! Kraam! Jenny

Smått och gott hos Lina sa...

Känns som jag har skrivit samma här nu flera gånger, och jag måste upprepa mig igen. Vilka underbara saker du har köpt!

KRAM Lina

Jenni - Snickarsbacken sa...

Härliga saker du fått med hem!

Kram

Ann-Catrin sa...

ohh blir alladeles salig av dina fantastsika bilder..och dina köp!!

Du har en utmärkelse hos mig.. till DIG!!!

KRAM A-C

StrandviksVillan sa...

Mysiga saker du shoppat! Alltså, så härliga bilder som du tar så tror jag att vilken sunkig diskborste och burk som helst skulle se fantastiska ut ;)

Graadskan sa...

Mycket fina saker du handlat! Är mer sugen på att åka till Köpenhamn nu än någonsin tidigare, efter alla inspirerande blogginlägg om er Skåne/Danmarksvisit! Suck... eller tack!!
Kram Camilla

Unknown sa...

what an interesting post, what is the post? is it a knob ?

Ett hus i vitt sa...

Oj vad mycket fint du har shoppat!! Ja vi har det väl bra här i Sverige då, med utbudet menar jag! Gillade verkligen den fina bestickkorgen och det underbara stället för diskbordten, har sökt efter en sådan... Trevlig helg! Kram, Anette