lördag 24 maj 2008

Projekt på gång...

Jag har flera roliga projekt på gång just nu. Roliga för att det är fynd som jag gjort och för att de kommer att bli riktigt bra till en liten peng - när de väl blir klara...

Mindre roligt är att det är maaaassor med jobb innan jag kan visa er ett slutresultat. Men jag lovar att visa så snart de står klara. Exempel på mina projekt: en gammal skolbänk, en hylla, ett runt bord, barnsäng, skrivbord, skåp och ett skåp till.


Tillsvidare så bjuder jag på lite bilder från köket och matrummet. Jag brukar vara lite snål med miljöbilder - gillar detaljbilder mest - men här kommer lite sådana.

8 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Åååh så vackert kök du har, härliga ljusa nyanser! Ett vackert skåp där i matrummet också!
Kul att du lät oss få se!

Dicksonska våningen sa...

Ja, köket var jättefint! Öppet och ljust. Ska bli spännande att få se hur dina nya projekt kommer att bli!
Ha en trevlig dag!
Kram Annika

Smått och gott hos Lina sa...

Hej!

Så vackert köket och matrummet är! Härliga bilder. Kul att se miljöbilder, mer sånt! :-)

Ser också framemot bilder på dina projekt.

Ha det bra!
Kram Lina

Solsjö - Under en vind sa...

Vilket vackert rum!!!! Gillar det verkligen! Kram!

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,
Måste börja med & säga T A C K för dina underbart rara ord hos mig :) DU kan verkligen gör en glad! :D

Å vad mysigt att ha så många härliga projekt på gång!!! En skolbänk har jag med som står & väntar...härligt charmig!
Tyvärr är jag lite för otålig & vill att allt ska vara klart...helst igår ;)

Hoppas du haft en härlig Mors dag med dina nära ♥

KRAMAR Jes

Jes/Vita villa vila sa...

Pssssst!

Glömde ju skriva; vilket superfint kök ni har!!! :)

J

Ullet sa...

Jag bara älskar miljöbilder! Dom får mig att vilja städa, så jag hoppas på fler bilder. ;-)

Anna sa...

Vilket fint kök! Å vilket matbord... Ser jättefint ut tycker jag. Roligt med miljöbilder!!

//Truffles