tisdag 22 november 2011

Adventskalendrar

För en som älskar att sy - och är lite smått beroende... - så är det ingen höjdare när symaskinen klappar ihop.. Speciellt inte den här årstiden.. MEN jag har iallafall fått till två stycken adventskalendrar - i sista stund :-).

Den röda kalendern har 24 hällor samt siffor för alla dagarna fram till jul. Sifforna har jag skrivit med textilfärg och schabloner - inte min grej visade det sig.. Kladdigt värre! En del av siffrorna tycker jag är väl kladdiga och hela vår strykbräda består numera av siffror, hoppsan... Är du intresserad av att köpa denna så skicka mig ett mail innan kl 12.00 imorgon onsdag (så att jag hinner skicka den innan helgen). Pris: 200 kronor (inklusive frakt). Skulle det vara flera intresserade så är det högstbjudande som gäller. Galgen ingår givetvis :-).

Den grå kalendern har inga siffror utan jag tänker mig att man hänger paketen på knapparna. Oftast har man ju ingen speciell "ordning" på paketen, så att man kan välja vilket som. Men om man vill ha särskilda nummer så tänker jag att man kan skriva nummer på paketen (direkt på pappret eller på etiketter). Denna säljer jag för 250 kronor (inklusive frakt). Samma sak här, skulle det vara flera intresserade så är det högstbjudande som gäller. Galgen ingår givetvis även här :-).




Maila mig på njutensmula@live.se om du är intresserad! Obs! Lämna inte enbart en kommentar här, utan maila mig istället tack!

Inga kommentarer: