söndag 21 april 2013

Bildkul

Det finns ju så många roliga appar som man kan ha lite skoj med och labba med bilder. Jag har labbat lite med appen Camera + idag :-).

Lite överexponerade bilder blev resultatet med filtret "night". Kul att man inte behöver lägga en massa tid på bildredigering längre utan att man kan fixa med lite hokus pokus ;-) :-D.

Hoppas att vårsolen även lyst på dig idag!! Jag har hittat energi och inspiration till att ta tag i mina "fixar-projekt" som står och väntar! Vi har varit och tankat energi på Gran Canaria en vecka - landade sent i torsdags. En vecka i solen är verkligen något som man borde unna sig oftare! Bara att börja spara igen ;-). Solen - både där och här hemma - gav mig energi till att ta mig an en fin-fin stol. Eller, den är inte fin ännu - men den kommer bli! :-). Idag har jag slipat bort röööööd färg (den värsta tycker jag..). Mycket rödfärg kvar men mer borttagen sådan. Stolen kommer jag visa senare men idag visas bilder efter lek med app :-D.











Inga kommentarer: