lördag 26 januari 2008

Inspiration...

Det blir ju knappt ljust ute nu på dagarna, vilket innebär att jag inte blir nöjd med några av de bilder som jag försöker få till. Även om jag fotograferar mitt på dagen så känns bilden mörk och trist - kanske borde skaffa en vettig kamera! :-)

I dagens inlägg visar jag därför en inspirationsbild tagen på Gotland för några somrar sedan. Vill även passa på att tacka er som läser och kommenterar - ett stort stort tack till er alla! Ni är också en stor inspirationskälla för mig. Hoppas att ni har det riktigt bra!

5 kommentarer:

mittiminvillervalla sa...

Åh, vilken härlig bild! Bara det att få se barmark ser vackert ut :o)

Vi har minst en meter snö här!

Ha det fint!

Kram Monika

IKT i min vardag sa...

Tack gulliga du för att du svarade på min fråga :-). Det var inte det minsta flummigt, fattar precis, sen om jag klarar av att göra det snyggt är en annan femma :-D. Jag har en liten fråga till...hur går man tillväga för att få sälja saker på nätet?

Kram och tack!

Smått och gott hos Lina sa...

Hej vännen.
Tycker alla dina bilder är så fina. Och den här var ju riktigt häftig, den ser rätt skör ut även om den säkert inte är det :-)
Ha det bra.
Kram Lina

Unknown sa...

Åh, ljuvliga sommar-Gotland. Dit längtar jag också i vinterkylan... Drömmen vore att bo en vecka på Furillen.
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Jes/Vita villa vila sa...

Underbar bild från underbar ö :)

/Jes