fredag 14 mars 2008

Underbar kvalitet
Hemtex - butiken med ständig rea - har haft (har?) ett erbjudande för Club-medlemmar som jag nappade på. Man fick köpa två set med påslakan och örngott i satin eller percale för 400 kronor!! (brukar kosta cirka 550 kr per set).

Jag har alltid älskat satin men bestämde mig för att testa percale denna gången, som är Hemtex finaste kvalitet. Jag är förälskad!! Såååå underbart sköna lakan.

Så här skriver Hemtex på sin hemsida:
"Percale är en serie exklusiva bäddset av finkammad bomull. Bäddseten och lakanen är mycket sköna och behagliga. De är lyxigt svala och dessutom lättskötta. Percale är vår finaste kvalitet. "

m
Sov gott!

8 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Hemtex med ständig rea hihi, det stämmer verkligen. Härligt med nytt fint och skönt bäddset.

Trevlig helg!
Kram Lina

små vackra ting sa...

Håller med om att Hemtex alltid har rea, blir nästan lite tjatigt. Men, det är då vi får passa på att handla fina sängkläder till bra kvalité=) Köper alltid mina sängkläder där, finns alltid något fint.
//Cecilia

Villa Hemma sa...

Låter kanon!
Javisst, man behöver aldrig handla till fullpris hos Hemtex :-D

kram

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!
Vilka vackra lakan! Ser jättesköna ut! Perfekt att få dem på rea också ju!
Ha en härlig helg!
Kram, Susanne

Jes/Vita villa vila sa...

ÅÅÅÅ så härligt! MASSOR med nya inlägg som jag missat (pga tidsbrist & jobb) Underbart att få ta igen nu!

Tackar för tipset om lakanen ♥

ALLTID lika mysigt att kika in här på din fina sida - en ren fröjd!

Stor kram Jes

PS. boxarna kommer från IKEA! ☺

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej o Tack för allt du skrev!!


Brukr ha satin...men percale verkarhärligt ju!!!så skönt dt ser ut!!!
Ha en trevlig helg!!!
Millan Kramar
~~~`*'*´~~~

~~* W I T H ♥ L O V E *~~

Lila sa...

Oh, låter underbart. Har bara testat Hemtex badlakan...och som nyinköpta är det dem bästa någonsin. Tar bort allt vatten från kroppen:) Finns inget värre med nya badlakan, man torkar och torkar men det händer inget.

Anonym sa...

hehe, så jag är inte den enda som har märkt att Hemtex ständigt har rea...