söndag 19 oktober 2008

Lite shopping

Tyvärr fanns det inte tid för shopping under vår Göteborgstripp igår. Men jag har shoppat lite annat som ni inte sett tidigare.


Hittade fina krukor när jag var och handlade på Ica Kvantum. Det fanns både större och mindre än de jag köpte och de var dessutom billiga! Det gillar vi :-D.


Hittade en förvaring till toalettrullarna, till badrummet på nedervåningen. Den är gjord i något "plastliknande" material och finns på Åhléns.



Om ett par veckor åker jag till Stockholm på utbildning under tre dagar. Jag ska åka upp ensam - ni kan ju gissa vad jag kommer att ägna mig åt under den tid jag inte utbildas eller sover på hotellet :-D. Shopping!!!

12 kommentarer:

Vitudden sa...

Hejsan!

Smart förvaring av toarullarna, den ska jag komma ihåg.

Trevlig kväll!
Ulrika

Lallis - liv och leverne sa...

Jag säger samma sak; mycket smart förvaring till toarullarna:)
Ha en fin kväll.
Kram Lallis

Emma sa...

Fin förvaring till toa rullarna:)
Låter toppen med att komma iväg och kan passa på o shopa.
Kram Emma

Anna sa...

Vilka fina krukor, svårt att hitta kombinationen snyggt och billigt!

Ha en skön vecka!
Kram

Pia sa...

Kurven til opbevaring af toiletrullerne var rigtig sød :-)

Kram Pia

A home far away sa...

Krukorna var jättefina! Jag har också enormt många rullar på toaletten, barnen envisas med att gå till oss o ta rullar, det är ju sååååå långt till förrådet.

Kram Gunilla i Singapore

Anonym sa...

Roligt med tripp till Stockholm, säg till om du vill ha lite tips på bra affärer :)

♥ Fyra årstider sa...

Gullig korg.. jag har köpt sprayfärg som jag ska gå loss på.
Kram Lotta

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

Vilka härliga krukor & så snyggt med korgen från Åhléns! Supersmart! Jag hade någon tanke om en trådkorg till toalettrullar men det där var ursnyggt...hmm :) Som vanligt - massor inspiration hos dig vännen!

Låter mysigt med en tripp till Sthlm, kan tänka mig att det blir shoping shoping!

Just det - er lille kille har ju också födelsedagskalas snart, eller om inte allt för länge i alla fall! Mysigt. Jag har precis fått hem lite presenter som jag beställt på nätet - sååå fint. Lovar att jag ska visa det sedan om du vill ha några tips hi hi :)

Stor kram till dig vännen & så måste jag bara säga att jag tycker det är så kul att vi pratar så mycket via bloggen :D!

KRAM Jes ♥

No.15 sa...

Bra tips... det lånar jag nog av dig!
Ha en fin dag!

Elzie sa...

Snygga krukor. Och korgen var häftig. Bra när det är i plast också ibland.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Villa Hemma sa...

Fiffig förvaring - I like!

Sen inlägget under.... glasklart ;-) ... *hoppas på lite efter-bilder* :D

kram