onsdag 24 december 2008

Jag såg mamma kyssa tomten...

På kakelugnen står nu denna ensemble. Under tomtefar och tomtemor finns ett "spelverk" som spelar "Jag såg mamma kyssa tomten...". Mysigt!

Granarna i keramik har också fått komma fram. Väldigt enkelt gjorda - jag gjorde en kon i lera, gröpte ur leran underifrån, tog en sax och klippte små jack för "grenarna".

Hoppas att ni får en riktigt mysig julafton! Här har det öppnats paket i sängen och sonen leker för fullt. Snart ska vi iväg och äta julmat - gott!
GOD JUL!
Kramar

5 kommentarer:

Mrs M sa...

myyyys! God jul på dig vännen, hoppas ni får en rolig dag :)
Kram

Smått och gott hos Lina sa...

GOD JUL vännen! Hoppas ni haft och har en mysig och trevlig helg.

Kramar Lina

Ett hus i vitt sa...

God fortsättning till dig med!! Underbart söta dina tomtar, jag är så impad :-). Kram, Anette

sand mellan tårna sa...

God fortsättning på julen

Kram L

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

Bara jag som kikar in & önskar god fortsättning! Hoppas du & din lilla familj har en underbar ledighet & en riktigt mysig jul!

Jag måste ju bara säga vännen, du är sååå otroligt duktig med din keramik... OJ OJ OJ. Vilken konstnärlig talang!!!

Största kramen!
Jes ♥