tisdag 17 augusti 2010

Kan man få för många skåp?

Hej igen!
Vad gulliga ni är!! Vilket fint "välkommen tillbaka" jag fått! TACK!!
Nu ska ni få se min senaste kärlek. Ja visst är det ett skåp som ni kan skymta där borta! :-D

Så här såg det ut när jag hittade det på Blocket:
Och här är det efter vitmålning :-).
Jag ska erkänna att jag har svårt att få igenom fler skåpköp här hemma.. Men när familjen fick en ny medlem - klart killen måste ha sina kläder någonstans!! :-D *nöjd*. Men jag har fler förklaringar och behov på lager ;-) :-)
Jag har fått frågor angående att klä om möbler, efter senaste inlägget. Jag är låååångt ifrån duktig på detta, men jag har ett tips (som jag jobbar efter). Titta på hur den tidigare klädseln sitter! Använd den som mall till nya tyget. Om det är svårt att komma ihåg hur de olika delarna sitter - fota! Stolen i förra inlägget var faktiskt mycket smidigare än vad det först verkade. Det blev lite "sy-för-hand" mot slutet, baksidan av ryggen. Men det var snabbt gjort.
Ha en toppendag i regnet!

7 kommentarer:

S o F sa...

Kan man få för mycket beröm? Nä, tror inte det. ;)

Alltså...så himla snyggt! Självklart kan man inte få för många skåp om de håller denna vackra standard, efter dina omfixningar.

Du är outstanding!/Ha det bra!

Vitt och Blått sa...

Jättefiiint skåp! Klart lillkillen måste ha ett skåp! :) Aptyget var bara för sött!!! APgulligt! Hihi, ha en fortsatt bra vecka - kram E

Smått och gott hos Lina sa...

Åh suck, så fint! Har saknat dina skåp!

Kram Lina

Jenni - Snickarsbacken sa...

Hej på dig!

Åh så fint! Förvaring och mer förvaring = de bästa som finns :)

Kram Jenni

StrandviksVillan sa...

Skåp behövs alltid - särskilt när dom är så där snygga :)
Ännu snyggare med boxarna ovanpå!

Ha en fin dag!
kram, A-C

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Love it! Jättevackert skåp.
Kram Milla

sussi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.